GRUB a Windows

Hynek Los Hynek.Los na post.cz
Neděle Duben 21 23:17:18 CEST 2002

Pavel Stross wrote:

>                                      chainloader +1
>
>Nemuzu nabootovat Wokna, nabootoval jsem Dos z diskety a nemuzu se
>dostat ani na partition. Spustil jsem Microsofti FDISK a partice, ktere

myslim ze mate ty windowsacke disky v hide modu   -  ja to resil
pripravenou windowsovkou
bootovaci disketou -nabootoval jsemz ni a napsal sys c:  a potom jsem
znovu natlacil gruba do bootu(ten sys c: ho vyhodi - je treba mit i
startovaci disketu do linuchu)  -je to krkolomno ,nicmene jsem mel
pravidelne windows disky v hide a tohle pomaha :)))
                            Hynek