Mozilla a crash na X-terminalech

Neděle Duben 21 23:35:24 CEST 2002

On Sun, Apr 21, 2002 at 11:13:25PM +0200, Daniel Smolik wrote:
> Zdravim,
cau

> provozuji Mozillu na X-terminalech a zjistil jsem, ze strasne casto
> pada. Zkoumanim jsem zjistil, ze na vine je asi shockwave flash plugin.
> Pada to, ale jen na vzdalenych displaych na lokalnich to jede OK. Mate
> nekdo podobnou zkusenost.
ten fles plugin je hrozny humus (kukni na houmpejdz konqueroru pre technicke
detaily). Odporucam namiesto neho pouzivat crossover, na ix terminaloch este
usetris lebo to staci kupit raz (mam to tak k plnej spokojnosti).

> 							Dik
> 									Dan
Bye,

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.