Knihovna (c) na reg. vyrazy?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Duben 22 00:36:02 CEST 2002

On Sun, Apr 21, 2002 at 06:54:00PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Rekl bych, ze 3. a 4. parametr regexec() (nmatch, pmatch) by mely
> pro nejake to nahrazovani postacovat.

No, asi jsem blbej, ale nmatch je size_t a pmatch je regmatch_t, ktere
je definovano takto:

      typedef struct
      {
	regoff_t rm_so;
	regoff_t rm_eo;
      } regmatch_t;

cili jestli to dobre chapu, tak to maximalne vrati tu cast puvodniho retezce
(resp. offsety, ktere na ni ukazuji), ktera odpovida reg. vyrazu.

Ja bych ale potreboval delat opravdovou zamenu... (tak jako [s]ed ...).
Nojo, asi to nejde. :-((

Kazdopadne dekuji!

Petr Tomasek

--