Jak je to s OSS/free?

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Pondělí Duben 22 10:05:26 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Dusan Zatkovsky <dusan.zatkovsky na web.markiza.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, April 19, 2002 2:17 PM
Subject: Re: Jak je to s OSS/free?

> Nie.
> Ja som to vyriesil cez astalavista.box.sk
>
> msk

To jste asi trochu netrefil. Doted jsem mel za to, ze LINUXari pouzivaji
free OS a jsou vetsinou ochotni platit za neco navic. Vzdy je moznost volby,
pokud nemate penize na OSS/free, tak pouzivejte ALSA drivers!! Ale hlavne se
tady nechlubte, jak kradete!!! Myslim, ze nejsem jedinny, komu se to vubec
nelibi!!
    MaReK
btw: Tomu, ze se mi to nelibi asi pomohlo i to, ze se zivim jako
programator...

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz