propojit: PC_s_linuxem---eth---PC_s_linuxem , ifconfig , route ... ?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Duben 22 09:28:13 CEST 2002

On Mon, Apr 22, 2002 at 01:17:26AM +0200, Josef Hrabec wrote:
> Taky bych za to ruku do ohne nedal, ale pokud maji obe sitovky vstupni
> impedanci 50ohm, tak by to melo jit propojit primo bez tecek a terminatoru.
> Pokud ale maji nekonecno, nebo jedna to a druha ono, tak jsou tecka s
> terminatory nezbytne. (zalezi tady na hw pouzitych karet)
> P.

Kdysi dávno jsem se setkal se síťovkami, na kterých se dala zapojit
koncová impedance 50 Ohm propojkou (TNS Slušovice). Obecně však platí,
že impedance síťových karet je (téměř) nekonečná a téčka a terminátory
jsou na koaxu nezbytné.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal