floppy distribuce

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Duben 22 11:02:59 CEST 2002

> klasicky

> http://www.linuxrouter.org/
> http://web.underground.cz/brutalware/
> http://www.penguin.cz/~ziav/bw/
> http://www.croftj.net/~fawcett/yard/
> http://www.freesco.com/
> brutusware, floppyfw, fluf, tomsrtbt, desítky dalších
> Záleží taky na tom, k čemu to chcete.
> Viz též Linux-From-Scratch-HOWTO + Bootdisk-HOWTO.

Rad bych ze zeptal na obdobnou vec:
Mival jsem za ucelem propojeni dvou ruznych PC kabel na print porty a
dvojici bootovacich
disket se systemem MSDOS a utilitami interlnk a intersvr. Bohuzel doba jiz
pokrocila, na
PC se pouzivaji partitions FAT32, linuxovy ext2 na ktere MS-DOS jiz nevidi.
Mate nekdo
zkusenosti s jednodisketovou distribuci, ktera by podporovala PLIP a
umoznovala mount
disku s ruznymi fs, jako treba msdos, vfat atd. ? Problem je prave ten, ze
ne prave vsechny
tu podporu plip maji.

Dekuji
Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz