propojit: PC_s_linuxem---eth---PC_s_linuxem , ifconfig , ro

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Duben 22 12:27:09 CEST 2002

> Hmm, tak to uz jen doufam, ze jste nevzal prvni koax, co Vam prisel pod ruku.
> Pro PC ma 50, pro TV 75 ohm. To druhe nebude fungovat ani korektne zakoncene
> terminatory.

Ono to neni tak zhave. Mame tu propojeni k providerovi pomoci (delky jsou orientacni) :

5 m koax 50 Ohm (cerny)
250 m koax 75 Ohm (zeleny) - stary kabel zakopany v zemi
30 m koax 50 Ohm (cerny)

Na rozhrani obou koaxu byl pripojen baloon (impedanci prizpusobeni), ale nakonec
jsme zjistili, ze to bez nich slape lip :)

A i kdyz je to mimo normu, bez problemu to chodi. Jako budice slouzi HUBy 3Com (1x
BNC + 4x TP). Jejich HUBy i sitove karty 3c509 (ISA slot) jsou v tomto smeru
neprekonatelne.

S pozdravem

Miroslav BENEŠ
správce sítě