mc a zvyrazneni syntaxe

Pavel Houdek p.houdek na seznam.cz
Pondělí Duben 22 11:27:26 CEST 2002

Dobry den

Mam jeden problem, na 2 pocitacich pouzivam mc pro editaci fortranskych
souboru .f  Problem je ten, ze na jednom funguje zvyraznovani syntaxe jen pro
roota (pripojuji se vzdalene) a na druhem zase pro zmneu jen pro usera.. Ac
se snazim jakkoliv kopirovat  a prenaset vescky  mozne (/etc/mc/*,
/root/.mc/*, ~/.mc/* ) konf soubory z jednoho kompu na druhy vysledek je
stale stejny... , pristupova prava, vlastniky u *f souboru jsem taky ruzne
menil a nic:-((( Uz si s tim nevim rady...
Setkal se s tim nekdo?
[Pro editaci pouziva mc jakysi sensible editor po jehoz spusteni se pusti vim
(ale v mc vypada trosku jinak nez vim), oba kompy jedou na debian unstable
aktualizovane stejne...]

Dik za prip radu
ph

ps pak mi jeste nechodi rozsireni moznosti zvyrazneni syntaxe pro *for
(editaci /etc/mc/mc.ext) u obou kompu, ale to je minoritni. Ovsem kdyby nekdo
vedel jak s tim byl bych taky rad...
--
Pavel Houdek
p.houdek na seznam.cz