Tisk pres WIN2000 a sambu na HP LJ 4 MP - Jak na ty drivery?

MH mh na atlas.cz
Pondělí Duben 22 11:45:43 CEST 2002

Vazena konference, :)

Prosim berte ohledy, na to ze jsem zacatecnik a proto mam tyto pro vas
urcite stupidni dotazy.

Potrebuju nasdilet pres sambu tiskarnu HP Laser Jet 4MP, coz se mi do urcite
chvile vlastne i povedlo.
Na WIN2000 je videt v okolnich pocitacich. Problem vsak nastane pri pokusu
pripojeni teto tiskarny. Hodi to hlasku ze nejsou nainstalovany potrebne
drivery, coz je pochopitelne. Jak mam ale tyto drivery nainstalovat do
linuxu aby mi uz tiskarna nepsala NO DRIVER AVIVABLE FOR THIS PRINTER :/?

Ocenil bych navod step by step, pripadne na nejakou CZ stranku, kde se
problemem zabyvaji .:)

Pouzivam SuSE 7.2.

Dekuji a s pozdravem,

MH