palenie mixed cd

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Pondělí Duben 22 12:10:49 CEST 2002

On Mon, 22 Apr 2002, iko wrote:

> zdravim
>
> riesil uz niekto situaciu, ze potrebujem spalit audio + data? vo win je mozne v pohode spalit, ale datovu stopu mi da na zaciatok. ja by som potreboval najprv audio stopy a az na konci data. v linuxe som skusal Kreatecd. tam mi slo naskladat stopy ako som chcel, akoze robil a potom cdrecord vyhodil nejaku scsi chybu a skoncil. skusal som to z prikazovej riadky asi tak ze som dal
>
> cdrecord dev=1,1,0 -v -pad -audio *.wav -data iso.iso
>
> tiez akoze zacne robit a hned na zaciatku prv ako nieco spravi vyhodi scsi chybu. neviem ako by to slo...

> [...]

Dobry den,
pokud se dobre pamatuji, tak se to da udelat prikazem:

cdrecord -v -eject speed=4 dev=1,1,0 -pad -dao data.raw -audio track*.wav

Ale radeji si jeste prectete man k cdrecordu. Jinak myslim, ze jsem kdysi
videl, ze program gcombust to umel.

S ozdravem

Lumir Jasiok

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.