Spolehlivost NFS?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Duben 22 16:14:36 CEST 2002

Martin `MJ' Mares wrote:
> [...]
>
> To bude efekt nektere z cachi -- zkuste zmensit actimeo (viz man 5 nfs).

Mam tam vsude noac, takze kese by mely byt mimo hru. A navic jsou
stejne v radech do minuty a tykaji se jen atributu? A ne, ze se soubor
objevi az nekolik hodin po ulozeni stanici, pokud vubec, prestoze
zapisove operace na klientovi hlasi same OK stavy. :-(
Zacinam ale podezrivat RAID radic disku, ze tam vnasi nejake
nepredlozenosti.

> Neverte povestem :)

Tonouci se stebla chyta. :-) Zatim jsem si to stahl, procetl doc
a pelozil. Naberu neco sil a zkusim nakonfigurovat. Aby si clovek
zase sel pripravit kyblicek na nervy. :-)

	Majkl