DMA u HD podruhe :-)

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pondělí Duben 22 16:42:00 CEST 2002

Dne po 22. duben 2002 16:22 jste napsal(a):

> Nechci vam do toho kecat, ale o to, o co zvysite vykon pretaktovanim
> prijdete vypnutym DMA a jeste tim snizite prenosovou rychlost z/na pevny
> disk => urcite se vyplati nastavit spravnou frekvenci procesoru a zapnout
> DMA.

Souhlasim, ze pokouset se pretaktovat az do takovych stavu, kdy se hrouti tak
vyznamna podpora, jakou DMA je, je blbost a neprospiva to PC jako celku.
Zajimavy je ale napad z ruznych duvodu vypnout DMA pri bootu, coz muze nekdy
byt potrebne pri nouzovem spousteni nekterych PC kvuli oprave nebo zachane
dat.
Z tohoto hlediska bych i ja uvital takovy parametr( jeho znalost) aby se to
dalo udelat uz pri bootu a nedoslo bvubec k zapnuti tam, kde by to mohlo neco
udelat.

Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                                 ICQ: 38405650
Czech Republic