Dve verze Mozilly?

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Duben 22 17:02:22 CEST 2002

On 22/04/2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	'-) az na to, ze krome manageru hesel je vsechno 'nutne' (rozumej
> povinne) => usetreni v radove max par stovek kB.

Uz jsem to nejaky ten patek nezkousel, ale minimalne emailovy klient se
sveho casu take instalovat nemusel. Nicmene je fakt, ze hlavni balik mel
asi 10 MiB a zbytek byl nacpany v tech cca 2 MiB.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka