S-VIDEO vystup na notebooku

Miloš Dvořák milos na rosice.cz
Pondělí Duben 22 19:33:05 CEST 2002

> Tak uplne ne. Pokud se jedna o ciste S-VIDEO jsou samostatne vedeny
> R-G-B tudiz neni mozne je pripojit do vstupu kde je pouze AV-in !!!
> SCART je jen konektor o nemz se v dokumentaci od konkretniho zarizeni
> ( televize ) dozvite jak je zapojen ( ma tolik pinu ze umoznuje
> oboje:-)  ).

V S-VIDEO neboli Y/C je samostatně vedená jasová+sync (Y) a barevná (C)
složka. (Pokud jasovou připojíte na kompozitní PALový vstup, máte skoro
normální, ale černobílý obraz.)

SCART bývá standardně zapojen jako kompozitní (PAL) vstup/výstup, RGB
vstup/výstup a stereo zvuk vstup/výstup. Pokud se výrobce rozhodl takto
řešit i S-VIDEO, musíte zjistit jedině z dokumentace od vaší TV, není to
úplně běžné.
Mohlo by to být pin 20 jas
                    15 barva
                     6 zvuk levý