kopirovani souboru ve Win-Samba

nonsense na volny.cz nonsense na volny.cz
Pondělí Duben 22 20:32:55 CEST 2002

zdravim,
stala se mi takova zajimava vec. Neumim si ji poradne vysvetlit. U jednoho
zakaznika, ktery si upgradoval verzi samby z 2.0.7 na 2.2.3a nastalo nasledujici.
Pri pokusu kopirovat soubor o velikosti cca 1.2-1.3 nasobku velikosti parametru
(socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192
SO_SNDBUF=8192)
urcujici velikost prijimaneho paketu (asi) dochazelo k zajimavemu jevu. Byl-li
kopirovany soubor (smerem od klienta na sambu) vetsi nez uvedeny nasobek, samba
ohlasila full disk. Pritom prokazatelne bylo diskove kapacity dost (asi 9 GB)

Samba vzdy zkopirovala soubor maximalne uvedene velikosti. Zkousel jsem to
hodnekrat. Mam podezreni na win klienta. Je toho na nem nainstalovano docela dost.
Fritz ISDN modem via USB, lokalni sitovka, Novell podpora, NetBEUI, IPX, IP. Je
mozne, ze takoveto divne chovani ma kvuli tomu ISDN ? To totiz prebira IP adresu od
Providera (DHCP). A vzdy, kdyz jsem se pokusil (via SSH) natelnetit (via Putty) na
server se sambou, tak me nutil spojeni pres ISDN. I kdyz sitovka (3Com 905) mela
pridelenou IP adresu staticky.

Pri kopirovani souboru smerem ze samby ke klientovi tento jev nenstaval.

Je  moje podezreni spravne, nebo umru blbejsi nez si myslim?
Diky

--
private noncomerce examinator