jak na sendmail - lokalni dorucovani casti domeny

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Úterý Duben 23 06:59:55 CEST 2002

Zdravim vsechny,
byl bych Vam velmi vdecny, kdyby mi nekdo nastinil zpusob - jak zajistit nasledujici chovani sendmailu

Mame postu na centralnim serveru, ktery ma domenu dejme tomu centralserv.cz.
Na tomto serveru jsou jista omezeni - tyka se predevsim velikosti priloh atd.
Chtel bych aby se nas lokalni linux server choval jako prijemce posty
z teto domeny v tom smyslu, ze bude dorucovat lokalne jen jmena, ktera se shoduji se jmeny uzivatelu,
definovanych na lok. serveru. Tj. aby mistni server napr. blabol.centralserv.cz byl schopen prijmout postu
pro uzivatele marek na centralserv.cz a dat ji do schranky uzivatele marek na blabol.centralserv.cz.
Jo a zbytek posty - tj. jine domeny + uzivatele, kteri jsou v domene centralserv.cz a zaroven nejsou definovani na mistnim serveru
budou preposlani na urcitou IP adresu.

Uzivatelu, kterych se bude toto tykat bude malo - cca 20. Samozrejme chci, aby se mi maskovali odchozi mejly s adresou
centralserv.cz misto blabol.centralserv.cz.

Od daneho ocekavam, ze pro tyto uzivatele mi bude posta dorucovana pres lokalni server, kde si nastavim omezeni velikosti zprav jak bude chtit.

Zkousel jsem to nastavit pres webmin a instal-sendmail script, o kterem byla v konf. zminka pred nedavnem.
Docilil jsem pouze spravneho maskovani odchozich adres, ale nebyl jsem schopen rozchodit lokalni dorucovani
pro marek na centralserv.cz atd.

Mam SuSE 7.2 (verze tusim sendmail 8.11.cosi - nevim presne)

Diky vsem za pomoc.

Jarek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.