OT: havárie disku a záchrana dat

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Duben 23 07:41:00 CEST 2002

Dne út 23. duben 2002 06:33 jste napsal(a):
> Dobrý den,
> Mám problém: odešel mi disk a mám druhý ze stejné série (Quantum Fireball
> plus LM 15 GB). Nejdůležitější data mám sice zazálohována, ale co se vejde
> na pár zipů... Tak mě napadlo vzít z druhého disku elektroniku a
> připíchnout ji k tomu prvnímu. Mám však obavu o ten zdravý disk. Pokud jste
> to někdo dělal, napište mi prosím (třeba na nížeuvedenou adresu), jak to
> dopadlo, abych si napřed udělal jakousi statistiku.

Ja bych se nejdrive pokusil zjistit co se stalo, jestli klape, tak je to
zbytecny pokus, je v haji mechanika.

Navic pokud jde treba motor do skratu a vy pripojite novou elektroniku, s
nejvetsi pravdepodobnosti to posle do kytek driver motoru.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners