fsck.ext2

Kocek Kvetoslav kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Úterý Duben 23 09:39:04 CEST 2002

>nespojitý
>Nelamte si s tím hlavu, obzvlášť pokud nevíte, jak jsou organizována
>data
>v ext2. Znamená to něco jiného než fragmentovaná data ve fat.
>
>--
>
>--Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>

To me vzdycky zajimalo. Dokazu si predstavit
rozlozeni dat jen na FAT. Nejaka tabulka s nazvy
souboru, ktera odkazuje na umisteni dat souboru.
Muzete mi, prosim, objasnit jak vypada ext2?
Jenom zakladni schema. Zaslechl jsem neco
o inodech, ale netusim co to je a jak je to
organizovano. :-(
--
 Kosáč

Možná že člověk ani tolik nepotřebuje, aby ho někdo
miloval, ale aby mu rozuměl.
     (George Orwell - 1984)