S-VIDEO vystup na notebooku

Petr Sebor petr na scssoft.com
Úterý Duben 23 11:15:57 CEST 2002

Ja se v tom po pravde receno moc nevyznam, ale taky jsem si myslel,
ze je mozne ty dva s-video signaly (Luminance/Chrominance) nejak
jednoduse spojit dohromady, aby na konci byl jenom cinch, ale nikde
jsem nenasel (asi jsem moc nehledal), jestli se to opravdu da a na
pokusy nebyl cas. Ostatne kdyz jsem zminoval v minulem postu, ze
jsem videl udelatko na redukci, nemuzu se zbavit pocitu, ze to byl
opravdu _jenom_ redukcni kablik.

Petr