Maximalni velikost initrd?

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Úterý Duben 23 12:07:51 CEST 2002

> l.
> Trosku drbani nohou za uchem, ale jinak se mi 100 MB ramdisk
> a jet z nej nepovedlo.
>
> 	Majkl

Ahoj - tak velky ramdisk jsem sice nezkoušel, ale pokud vím, tak musíte mít místo v RAM nejen na rozpakovany ramdisk ale 4MB+velikost_image_ramdisku+velikost_ramdisku protože ramdisk se samozřejme depakuje jinam než kde se natáhne jeho pakovany image. Ještě vím, že býval problém s bootloadery, že předávaly blbě velikost initrd - nevím jestli je to už opraveno nebo ne - mrkněte se na changelog ke svému LOADLINu nebo SYSLINUXu nebo co používáte.

Richard