nejde nainstalovat RH 7.1 ani Mandrake 8.1

1 Library library1 na nodep.zcu.cz
Úterý Duben 23 14:00:33 CEST 2002

Jirka Kosina <jikos na jikos.cz> píše v diskusním příspěvku:Pine.LNX.4.44.0204202104430.22696-100000 na twin.jikos.cz...
 On Sat, 20 Apr 2002, Peha wrote:

 > Mam PC Compaq desk Pro s P166 a 80 MB RAM a 8GB disk rozdeleny na
> particie s jednou particiou pre Linux (daco okolo 2GB). Nainstalujem tam
> v pohode RH 6.2, ale ked som sa pokusil nainstalovat 7.1 alebo Mandrake
> 8.1 tak to pocas instalacie zblblo s hlaskou kernel panic bla bla. V com
> moze byt problem?

tohle se mi stalo, kdyz jsem RedHata 7.2 preinstaloval SuSE 7.1 :)
ma to neco docineni s MBR nebo tak neco...
takhle: mel jsem RedHata 7.2 s LILO.
preinstaloval jsem to SuSEm - po uspesne instalaci restart... a nabehlo puvodni LILO s Redhatem,
par nesmyslnych vypisu a Kernel panic.. a slus.

tak jsem tam dal zpatky bootovaci CD SuSEho, spustil jsem ho pres to CD, spustil jsem yast (ehrm - obdoba linuxconfu?)
a tam jsem manipuloval s tim bootovanim tak dlouho, az to nejak slo (neco jako zavest cosi na startovaci neco - mam wokno :)
po par pokusech uz nabeh LILO SuSEho a slo to normalne

tkarnold na plzenec.cz