kam se přitelnetit ?

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Úterý Duben 23 14:34:29 CEST 2002

telnetem se stale pristupuje k nekterym sluzbam, napr. knihovna americkeho
kongresu apod..

problem, o kterem mluvite, souvisi se zabezpecenim prenosu dat a
autentizace. nektere sluzby ale autentizaci vubec nepotrebuji a nekterym
nevadi odposlech hesel. no a nekterym uzivatelum je to jedno, napr. u
autentizace pres http, ftp, pop3 apod.

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #279: