http brana pro ssh a X11

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Duben 23 15:42:32 CEST 2002

Dne út 23. duben 2002 15:38 jste napsal(a):

> Nerozumim proc VNC - tam preci musim mit klienta, nebo to uz dnes je tak
> ze staci jen WWW prohlizec ?

Pokud ja vim tak staci browser, zkousel jsem to a chodilo to pekne. Server
jsem mel na windows, ale domnivam se ze pro linux to bude taky.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners