Balsa, Evolution a Kmail

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Úterý Duben 23 18:11:12 CEST 2002

Dne po 22. duben 2002 21:35 jste napsal(a):
> Balsa: Je někde ke stažení nějaký balík knihoven pro její rozběhnutí? Když
> chci naintalovat rpmko, tak mi to hlásí plno závislostí na nějaký
> libxxx.so.x knihovnách a nerad bych je hledal jednu po druhé. Tuším, že je
> to něco do gnome, ale gnome jsem už nainstaloval a pořád to nestačí :-(
>
> Evolution: Při configure hlásí starou verzi db3. Víte někdo co je to zač?
>
> Kmail: Podle mě Kmail z KDE 3.0 má v sobě podporu i PGP je to možné ?
>
> Děkuji, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

Petre, v KDE 3.0 je opravdu v Kmailu podpora pro PGOP, mam to jak v SuSE, tak
v Debianu a je to tam.
Balsu mam jen v komplexu Red Hatu:-(

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                                 ICQ: 38405650
Czech Republic