Linux na notebooku ACER 220

David Wenzel David.Wenzel na isr.cz
Úterý Duben 23 22:29:07 CEST 2002

Nevim jak primo na tomto notebooku, ale v nekterych BIOSech se da
zapnout volba "stretch display" (nebo tak nejak ;) a pak se to roztahuje
na cele LCD. Nekde to ale vypada velice osklive a tak je vyhodnejsi toto
vypnout (coz Vy ted asi mate). Pak je ale displej moc maly, takze ja
osobne jsem to vyresil tak, ze jsem v lilo.conf dopsal "vga=ask" a
vybral jsem si pri dalsim bootu nejaky hezky framebuffer rezim
(1024x768x8). Posledni vec, kterou doporucuji je zmenit si systemovy
font (v /etc/sysconfig/i18n) na neco hezciho, treba "cp850-8x8".

dw

>1 - konzole neni rozthla na cely displej, ale od kazdeho  okraje je tam
vetsi mezera (uz od vyberu OS v LILU)