Zacatecnik - bootovaci disketa s fdiskem

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Středa Duben 24 08:19:33 CEST 2002

On Wed, 24 Apr 2002 07:55:37 +0200 Ivo Cilich <linux na opatrny.cz> wrote:

IC> Nutne bych si potreboval vytvorit bootovaci disketu s linuxovym fdiskem
IC> (pouzitelnou kdekoli, tzn i na nelinuxovych strojich ... proste abych
IC> nabootoval a spustil fdisk) a nevim jak na to :-( Zatim se mi podarilo
IC> vytvorit jen bootovacku pro ten konkretni Linux a na jinem stroji mi to
IC> samozrejme skonci s kernel panic :-(
IC> K dispozici mam v praci RedHat 6.1 (bez Xwin) a doma Mandrake 8.0 (s Xwin).
IC> Neporadi mi nekdo prosim? Ale prosim polopaticky, v Linuxu porad jeste
IC> hrozne
IC> tapu :-( Predem moc dik :-)

Pouzi nejaku minidistribuciu linuxu. Tj. linux, ktory sa zmesti (vacsinou)
na jednu disketu a z ktorej sa da samozrejme nabootovat. Moja
oblubena je tomsrtbt (http://www.toms.net/rb/). Obsahuje mnozstvo
uzitocnych nastrojov, o.i. aj fdisk.
Pozri aj archiv konferencie. Nedavno sa tu o nejakych minidistribuciach
hovorilo. Hladaj prispevky so subjectom "floppy distribuce".

IC>            Preji hezky den

Podobne.

Robo

--