RedHat 6.2 EN & P4

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Středa Duben 24 09:03:55 CEST 2002

On Tue, Apr 23, 2002 at 03:07:22PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Hmmm... Edimax povazujete za low-end znacku? i

Ano.

> zrovna u tech HP jsem jeste nenasel kartu, ktera
> by byla prosta workaroundu v receiveru, Vy ano?

Nevím, servery HP (už) nedodávám. (HP ve smyslu Hewlett-Packard :)

> 	Ne, ale nepochybne oba narazime na zakaznika, ktery ma urcite zelezo a
> na tom chce neco provozovat. Pokud odmitnete, udela to nekdo jiny.
> Takovy je bohuzel soucasny trend...

Teď je otázka, jestli budete něco takového supportovat. Já ne.

> 	Nehonim se za pretocenym uptime, jde o to, ze ke strojum neni mozne
> denne dojizdet po cele republice apod. Co se tyce zminenych chyb, proti
> ptrace vzdalena ochrana neni - musite skutecne restartovat (a toto
> vzdalene nedelam), zlib je otazka ciste aplikacni...

Několikrát jsem updatoval RH jádro na dálku. Prostě rpm -Uvh kernel,
změna lila, initrd, init 6. Samozřejmě, že jsem si to nejdřív vyzkoušel
na podobném stroji, který mám při ruce. Zatím jsem se nespálil.

BTW: Myslím, že začínáme být OT, proto v tomto threadu končím. Pokud
stojíte o moji reakci, odpovím soukromě nebo do talk na linux.cz

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz