Zacatecnik - bootovaci disketa s fdiskem

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Středa Duben 24 09:59:21 CEST 2002

jak to udelat vam neporadim, ale hotove diskety byly k mani na ftp://ftp.cbvk/dos/lin_fdisk.zip
a ftp://ftp.cbvk/dos/lin_fdisk2.zip
Uvnitr je img soubor, ktery pomoci rawrite (prilozen) hodite na disketu a frcite. Pokud tam ty soubory uz nejsou, muzu poslat soukrome
--
Radovan Raszka