Gnokii & ceske/slovenske znaky z pamete telefonu ?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Duben 24 10:54:17 CEST 2002

:> > najnovsia neviem, ale stara mi to ukladala bez problemov a bez nejakych
:> > kuziel okolo toho .. akurat som nevedel najst nejaky konvertor do slusnej
:> > reci .. ( znakova sada pouzivana nokiou je nejaky "mobile set" a nie nic v
:> > style ISO-8859, win1250 ci cp852 ), takze som casom od diakritiky upustil a
:>
:> Nezkousel jsem to, ale nepouziva se tam nahoudou Unicode?

nepouziva .. PJ ( Pavel Janik ) mi onehda aj posielal link s infom .. je to
naozaj nejaka znakova sada pouzivana v mobiloch ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying