postfix + antivir

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Středa Duben 24 11:57:44 CEST 2002

> Z prispevku predpokladam ze ho pouzivate, nemohl by jste nastinit
> jakym zpusobem to funguje ? Jak je to na ten mailer napojene a jak
> to naklada s temi zpravami, zvlast s temi zavirovanymi. Zda se to
> scanuje na urovni maileru nebo az dorucovaciho agenta, zda se da
> delat update virsignatur automaticky ze site, atp..

nepamätam si to presne, je to uz davnejsie, ale pokusim sa VAm
odpovedat. su dve moznosti:
a)dve instancie postfixu, jedna bezny smtp pristup na porte 25.
odtial to ide cez transport - vscan na kontrolu.
ak o.k., tak prechadza do druhej instancie na dorucenie

b)tak to pouzivam ja. novsie verzie postfixu maju podporu pre
takyto externy program, ktoremu to odosle na kontrolu,
po nej to prijeme naspat a dorucuje beznym sposobom.

zvavirene spravy sa nedorucia, ale ulozia na serveri do
adresara a postmastrovi sa doruci iba upozornenie s hlavickou
zniceneho emajlu.
automaticky autoupdate asi nie, ale po zaregistrovanie dostanete
po kazdom update spravu s linkom na stiahnutie najnovsej verzie
balicaka s vinsignaturami, takze automatika by sa dala zariadit
svojpomocne.

S pozdravom

---
Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
fax: +421 45 673 5261

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!