openssl - howto?

Michal Fric Michal.Fric na i.cz
Středa Duben 24 17:49:51 CEST 2002

Miroslav Pragl wrote:
> Prosim nedoporucite nekdo stranky s popisem openssl (priklady generovani
> certifikatu, self-signed certifikaty atd) BEZ POUZITI SCRIPTU CA.pl?
> Prolezat ten script se mi 2x nechce; na vsech peknych strankach ktere jsem
> nasel se operuje prave s timto scriptem a ne primo s openssl.
>
> Dekuji
>
> MP

Asi uplne ne to co jste chtel, ale s oblibou pouzivam Makefile z baliku
openssl.
[root na darkstar certs]# rpm -qf  /usr/share/ssl/certs/Makefile
openssl-0.9.6b-16

Vyborne je tato problematika zpracovana v knize: Velky pruvodce
protokoly TCP/IP: Bezpecnost, od p. Dostalka.

--
S Pozdravem
Michal Fric