Apache - HTTPS - VirtualHosts

Michal Kubecek mike na oksoftware.cz
Středa Duben 24 21:10:59 CEST 2002

On Wed, Apr 24, 2002 at 08:54:09PM +0200, Petr Tomasek wrote:
> On Wed, Apr 24, 2002 at 08:39:49PM +0200, Radek Krejča wrote:
>
> virtualni hosty a ssl nejdou dohromady. RTFM

Chcete říct name based virtual hosts. U virtuálních hostů s různými
IP adresami není nejmenší důvod, proč by to nemělo jít. Tedy aspoň
s apache-ssl, jak je to u mod_ssl, to nevím.

Dokonce se mi kdysi podařilo docílit použití SSL i u name based
virtual hosts. Finta spočívala v tom, že se v konfiguračním souboru
na nejvyšší úrovni použila direktiva SSLDisable a direktivy
SSLEnable a SSLRequireSSL se daly až do sekce
<VirtualHost>...</VirtualHost>. Ale nedoporučoval bych to používat,
čert ví, jaká část spojení je pak vlastně chráněná.

                                                     Michal Kubeček