Apache - HTTPS - VirtualHosts

David Wenzel David.Wenzel na isr.cz
Středa Duben 24 21:55:24 CEST 2002

vsechny weby mam jako CNAME na jeden A zaznam (to je docela podstatne,
myslim ;), takze vsechny weby maji jenom jednu IP. Dale pak:

NameVirtualHost xxx.xxx.xxx.xxx	(to je prave ta adresa toho A zaznamu)

<IfDefine HAVE_SSL>
Listen 80
Listen 443
</IfDefine>
^^^^ tohle je asi zrejme

nic vic jsem tam nenasel. Jeste do DIFFnu s konfigurakem z distribuce.

mozna bude jeste dobre si ujasnit verzi apache:

apache-1.3.22-2
mod_ssl-2.8.5-4

bezi to na RH7.2 s poslednimy updaty.

dw