Apache - HTTPS - VirtualHosts

Michal Kubecek mike na oksoftware.cz
Středa Duben 24 22:22:49 CEST 2002

On Wed, Apr 24, 2002 at 09:55:27PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> To bude asi spis bug, nez feature, ne :-o ?

Může se to hodit. My jsme používali SSL výhradně k autentizaci (přístup
povolen jen pro klienty, kteří se prokázali certifikátem podepsaným naší
vlastní CA), o šifrování dat nešlo - byla na tom pověšena administrativní
rozhraní k webům. Na to to fungovalo dobře. Ale pokud by od toho někdo
chtěl něco víc, musel by si dobře zkontrolovat, jak to vlastně funguje.
Nebo raději vyžebrat další IP adresy.

                                                         Michal Kubeček