Velký swap oddil

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Duben 24 22:46:07 CEST 2002

On Wed, Apr 24, 2002 at 10:00:21PM +0200, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

> Myslim, ze nic se nestane, jen mate zbytecny nevyuzity swap.

No to bych netvrdil. Záleží na tom, kolik je fyzické paměti. Při příliš
velkém swapu na málo fyzické paměti se IMHO může stát, že systém bude
trashovat.

Kolik máte fyzické paměti?

> MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison