Velký swap oddil

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Duben 24 22:51:21 CEST 2002

On Wed, Apr 24, 2002 at 10:41:21PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> Rekl bych, ze to bude souviset s tim, kolik pameti zvladne linux obecne.

Já bych si spíš tipl, že to souvisí s tím, kolik paměti je možné na dané
architektuře adresovat.

> Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison