CAPI s ISDN

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Duben 24 23:04:11 CEST 2002

On Wed, Apr 24, 2002 at 10:57:24PM +0200, Jakub Mahdal wrote:

> [...]

Tohle mi taky dělalo, ale bohužel nevím, v které fázi zprovozňování to
bylo, takže nevím, jestli mi všechno co uvádíte jelo taky :-( Tak zkusím
aspoň střelbu od boku. Máte dobře vytvořené ty devicy /dev/capi{cosi...}?

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison