CAPI s ISDN

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Duben 24 23:32:27 CEST 2002

On Wed, 24 Apr 2002, Marcel Kolaja wrote:

> Tohle mi taky dělalo, ale bohužel nevím, v které fázi zprovozňování to
> bylo, takže nevím, jestli mi všechno co uvádíte jelo taky :-( Tak zkusím

Jsem na tom podobne jako Marcel, taky mi to delalo a taky nevim presne
proc. Mam dojem, ze schazel nejaky modul jadra pro capi. Predpokladam, ze capiinfo nic
rozumneho nevypise. Tady jsou moduly, ktere mam ja:

capidrv                24736  11
fxusb                 558872   2
capi                   18304   0
capifs                  3392   1  [capi]
kernelcapi             29664   4  [capidrv fxusb capi]
capiutil               14816   0  [capidrv kernelcapi]
uhci                   24808   0  (unused)
usbcore                33312   0  [fxusb uhci]

Mam 2.4.16, matne si pamatuji, ze mi kdosi rikal nejaky duvod, proc by to
v 2.4.18 nemelo chodit, ale fakt nevim. Modul capidrv je tam pro moznost
prace s isdnctrl, tedy jako s interni isdn kartou. Pokud chcete vytacet
primo pppd, pak neni zapotrebi.

A jeste nekdy v prubehu ladeni jsem si musel zapnout v jadre
CONFIG_NETLINK a CONFIG_RTNETLINK.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha