Problemy s lilem

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Duben 25 01:16:43 CEST 2002

Dobry den!

Mam problem pri instalaci lila. V pocitaci jsou 3 disky:
 - IDE disk (na 100 PCI karte)   [dostane 0x82h BIOS]
 - SCSI disk (na ISA radici)	 [ 0x81 ]
 - 40Mb IDE - disk (na interni IDE) [ 0x80 ]
    (specialne jenom kvuli bootovani)

Poradi bootovani (prirazeni cisla disku) nelze v BIOSu zmenit, lze jen
vypnout 40Mb disk.

Ide byla: dat na 40Mb lilo, ktere zavede lilo na IDE disku (je tam od driv
a nechci ho menit).

Prvni lilo provede vymenu disku 0x80 <--> 0x82 a spusti druhe lilo, jako
by bylo nabootovano primo z BIOSU (na velkem IDE disku je linux a DOS).

Bohuzel se mi to podarilo sprovoznit jen, pokud jsou soubory boot.b a map
na (velkem) IDE disku, jakmile jsem je presunul na 40Mb disk, dostavam
bud jen 'LI', nebo 'LIL-'. To i presto, ze jsem se snazil nastavit disku
geometrii v lilu. (korektne nastaveno v lilo.conf a spusteno lilo samozrejme)

Netusite nekdo, kde by mohl byt zakopan pes?

(lilo.conf jsem bohuzel zapomnel doma, prinesu zitra).

Diky moc!

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/