Problemy s lilem

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Duben 25 08:37:52 CEST 2002

Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> wrote:
     Dobry den

> Mam problem pri instalaci lila. V pocitaci jsou 3 disky:
>  - IDE disk (na 100 PCI karte)   [dostane 0x82h BIOS]
>  - SCSI disk (na ISA radici)     [ 0x81 ]
>  - 40Mb IDE - disk (na interni IDE) [ 0x80 ]
>     (specialne jenom kvuli bootovani)
>
> Poradi bootovani (prirazeni cisla disku) nelze v BIOSu zmenit, lze jen
> vypnout 40Mb disk.
>
> Ide byla: dat na 40Mb lilo, ktere zavede lilo na IDE disku (je tam od driv
> a nechci ho menit).
>
> Prvni lilo provede vymenu disku 0x80 <--> 0x82 a spusti druhe lilo, jako
> [...]

Co dat na ten 40 MB disk celou /boot partition (treba ho jeste rozdelit na
dve casti, aby bylo pozdeji mozne nedestruktivne nainstalovat novou verzi
systemu) a na vsechny vymeny cisel disku a dvoji LILO se vykaslat?

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229