mozilla -geometry bez wm

Marian Stetina mstetina na intrak.sk
Čtvrtek Duben 25 10:41:22 CEST 2002

On Thu, Apr 25, 2002 at 10:15:50AM +0200, Jan BernatĂ­k wrote:
> Dobry den.
> Rozjel jsem X-ovy terminal, na ktery budou pristupovat ruzni lide, a z toho
> duvodu tam chci mit rozjetou pouze mozillu, bez window managera. Problem je,
> kdyz ji spustim prikazem
> mozilla -geometry 1024x768
> zda se, ze nastaveni nerespektuje. Nevite nekdo jak ji prinutit zobrazovat se
> na celou plochu ?

Dobry, dobry ..

Pozrel som sa vam na tento problem a vyriesil som ho nasledovne.
Nepustam program mozilla, co je len "a wrapper script for mozilla-bin",
ale mozilla-bin nasledovne:
mozilla-bin  -width 1280 -height 1024

Takto som to zapisal do .xinitrc, a potom stacilo pustit xinit alebo
startx a mozilla sa pustila v pozadovanom rozliseni ...

> dekuji
>
> 	Honza
> TIP: Tato konference je dostupna i jako cz.comp.linux

          Marian Stetina
          Student na FEI TU Kosice
          Veduci PC Klubu na internate Jedlikova 9 Kosice      /-------\
          Spravca siete na internate Jedlikova 9 Kosice        |Apromix|
          Predseda SRpRI na TU v Kosiciach                     \-------/
  e-mail: mstetina na intrak.sk                             _-_
PGP kluc: http://www.intrak.tuke.sk/~mstetina/pgp      0(o_o)0

Daląí informace o konferenci Linux