SSH jen root

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Duben 25 11:29:47 CEST 2002

On Thu, 25 Apr 2002, Zdenek Mazanec wrote:

> DP,
>  u stanice bych tenhle nazor pochopil, ale je pro tento postup rozumny duvod
> i na serveru (tento pripad) kde se evidentne predpoklada, ze se dotycny
> hlasi kvuli tomu, aby administroval?

No ja toto pravidlo aplikuji prave jenom na serverech, ale musim se
priznat, ze uz to je pro mne pouze pravidlo :-(. Vim, ze mi to
bylo durazne doporucovano, ale zapomel jsem proc a kdyz o tom nyni
premyslim, tak mne moc duvodu nenapada. Mohl by to nekdo prosim vysvetlit?
Pripadne vyvratit?

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..