mbr

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Čtvrtek Duben 25 14:06:29 CEST 2002

nevim, nevim, kdyz jsem dal lilo do mbr,
snazil se mi predlozit vyber partitions,
tak ho od te doby davam VYHRADNE POUZE
do bootsektoru linux partition.
Takze opakuji otazku: existuje pod linuxem moznost
dat do MBR standardni (s)prosty zavadec,
ktery pouze nabootuje aktivni partition ?
Bez nejakych tech interaktivnich blbosti ?
Zatim jsem jinou moznost nez MS FDISK nenasel ...
v lilo si pak nastavuji noprompt ...

PS: trochu mne obcas sere, ze kazdy operacni system
jak najde vic nez jednu partiton, tak se snazi byt
user-friendly. Ja chci akci: drz hubu a bootuj!
Uplne nejhorsi je to u Solarisu pro Intel.
Partitions vybiram XOSLem
a ten debil Solaris mi znova nabizi OS!
Budu muset disasemblovat jeho boot a vyhodit to ...
--
radek.karaffa na ct.cz