dual chrooted BIND na jednom stroji

vaclav pilat vp na cdh.nkp.cz
Čtvrtek Duben 25 13:19:43 CEST 2002

Ludek Finstrle wrote:

> Zkuste si do interni configurace dodat:
> recursive on
> (ci jak se to presne pise - ted nemam po ruce stroj s man strankami).
>
> Luf

Dal jsem stridave, i do obou zaroven (pro sichr), "recursive yes;" ale
interni stale nehodla ten externi dotazovat.

Kdyz v internim named.conf zakomentuju rozhrani, na kterem ma
poslouchat, zacne vnitrni named odpovidat vnitrnim strojum
i na cokoliv z venku uplne vporadku, zato vsak ten vnejsi dava
odezvu "refuse".
Jde o bind 9.1.3 z RH7.2
Nesetkal se uz s timhle jevem nekdo?

vp