OpenGL a Xwindows

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Čtvrtek Duben 25 15:23:33 CEST 2002

> glx extension se natahne.

Zkontrolujte jestli Vase aplikace nejde vsechny potreble knihovny (to
jste ale zrejme jiz ucinil).

Jako dalsi krok zkuste spustit nejakou oGL aplikaci z distribuce napr.
screen saver "gears". Mel jsem obdobny problem s ovladacema od nVidie,
ale tam se mi nenatahly ovladace.

KLoK