sendmail.cw

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Čtvrtek Duben 25 15:55:12 CEST 2002

Jeste bych zkusil toto, do dalsi konf. se mi prihlasovat nechce - ta spousta
mejlu ...
PLEASE, HELP .....

A da se zaridit aby muj server prijimal i mejly pro jinou domenu
treba seznam.cz pro vybrane uzivatele (marek na seznam.cz, ludek na seznam.cz) a
pro zbytek uzivatelu z domeny (petr na seznam.cz)
je poslal pres jiny smtp server- treba prave na seznam.cz

Ten seznam berte jen jako priklad, nezkousel jsem a ani zkouset nebudu.
Jde mi o to, ze jsme pobockou na Morave, ktera ma mejl server v Praze s
omezenim delky priloh
a chteli bychom to obejit aby jsem si mezi sebou mohli posilat mejly bez
omezeni.
Domenu tretiho radu bych nechtel.

Da se toto nejak zaridit ?

Doufam ze nebudu ukamenovan za tento dotaz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.