Antivirus+sendmail

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pátek Duben 26 12:55:44 CEST 2002

Dne pá 26. duben 2002 11:42 jste napsal(a):

> 	A neni to spise diky amavisu jako takovemu?
>
> PS: Zkuste Amavisd, myslim, ze stary Amavis muze za daleko vic veci nez
> se tvari (a haze to napr. na metamail apod.)
Asi nebudu souhlasit, pokud se totiz podivam na amavis-perl a na nalezene
chyby v modulech na kterych je postaven. Tak to spise verim na stary amavis
napsany v shellu a jehoz prikazy(programy) jsou overeny mnoholetou praxi.
Jedina chyba byla v metamailu a v reformime, ktery nerozebere mail s touto
casti.
        name=20 .scr

Proto ma byt nahrazen ripmime.

Jinak se domnivam ze pokud by bylo nahrazeno volani metamailu:
....metamail -r -q -x -w ......
.... metamail -r -q -x -w -c audio/wav....
Tak by doslo k rozpadu casti MIME na jednotlive casti take. Ale to je jen muj
osobni nazor, prisahat bych na to nemohl. Zatim jsem to odzkousel na nekolika
mailech z viry ktere "po staru zapsany" metamail nerozlozi. Ripmime je
samozrejmne rozlozi bezproblemu.

##  ${metamail} -r -q -x -w ${tmpdir}/receivedmail > /dev/null 2>&1
##    ${metamail} -r -q -x -w -c audio/wav ${tmpdir}/receivedmail > /dev/null

> 	Kde? U AMaVisu jsem zadnou zminku o ripmime nenasel, muzete byt
> konretnejsi?
Jiste
Primo na www.amavis.org na hlavni strance se pise:

AMaViS Security Announcement - ASA-2001-1

                   affected version: AMaViS 0.2.1 using reformime
                   Vulnerability Type: eMail worm W32/Aliz may not be detected
                   Solution: upgrade to amavis-perl/amavisd, install ripMIME

Read the full announcement here.......

Daniel Prynych