Jak zmenit prihlasovaci dialog?

Michal Ka¹par mkaspar na it-media.cz
Pátek Duben 26 13:15:32 CEST 2002

On Fri, Apr 26, 2002 at 12:47:54PM +0200, Radim Roženek wrote:
> Pekny den,
> chtel jsem se zeptat, jak lze zmenit prihlasovaci dialog. Puvodne jsem mel KDE
> dialog a nyni jsem instaloval Gnome2 a dialog se mi zmenil na Gnomovsky.
> Chtel bych tam, ale zpet ten dialog puvodni.

Tohle dost zalezi na distribuci. U RH myslim staci nastavit
/etc/sysconfig/desktop na KDE nebo upravit /etc/X11/prefdm (tady si
nejsem zcela jist umistenim).
V debianu je to v /etc/X11/default-display-manager.
Nastaveni muze byt take v /etc/inittab, prislusny display manager se
muze spoustet v runlevelu, do ktereho bootujete.

--
Michal Kašpar