accounting v promiscous mode

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Pátek Duben 26 18:35:49 CEST 2002

Zdravim,

> Potrebujem robit acounting traficu (internet vs intranet) na zariadeni
> (cisco 1600) ktore je pripojene na switch. Napada ma riesenie: pripojit
> cisco1600 na  hub spolu s nejakym linuxom, ktory bude v promisc mode a
> mat  vhodne acc. pravidla. Je to schodna cesta ? Bude linux vidiet a
> pocitat skutocne vsetky pakety co prejdu po kabli smerom na a z cisca ?
> Alebo treba hladat ine riesenie ?

Nevim, jak je na tom 1600, ale ja merim data primo na 2511 s rozlisenim
na jednotlive IP-adresy.  A cronem na pocitaci spoustim PHP-script, ktery
mi jednou za hodinu odecte data, ulozi do PostgreSQL a vynuluje Cisco.

Delal jsem pokusy s odectem pres SMNP, ale to nezvladal procesor Cisca
(merim asi 200 IP-adres)

Pokud Vam IOS te 1600 "sezere" v konfiguraci obou interfacu vyzraz
"ip accounting output-packets", muzu poskytnout ten PHP-script....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz