Jak zmenit prihlasovaci dialog?

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Pátek Duben 26 17:54:47 CEST 2002

Radim Roženek wrote:
> chtel jsem se zeptat, jak lze zmenit prihlasovaci dialog. Puvodne jsem mel KDE
> dialog a nyni jsem instaloval Gnome2 a dialog se mi zmenil na Gnomovsky.
> Chtel bych tam, ale zpet ten dialog puvodni.

Predpokladam RH X.X. Zpusobu je nekolik, zalezi jestli chcete jen
zmenit dialog, nebo i WM.

Zmenit login dialog i WM zaridite v /etc/system/desktop - nastavit
DESKTOP="KDE".

Jen zmenit login dialog beze zmeny WM by snad melo stacit v /etc/inittab
zmenit radek "x:5:respawn:/etc/X11/prefdm -nodaemon" na
"x:5:respawn:/usr/bin/kdm -nodaemon" (ale mozna se zmeni i WM - nevim).

Pripadne nastavit si WM muzete v $HOME/.xsession, resp. $HOME/.Xclients

--
Martin Proks
mailto:proks na aerospace.fsik.cvut.cz